Liczba punktów | 4 - 5 | 2 - 3 | 0 -1 |
Zawartość merytoryczna | Wyszukanie wielu ciekawych i interesujących treści | Poprawny dobór treści. Wystarczająca ilość informacji. | Zgromadzenie niewielkiej ilości informacji. Niespójność treści. Niektóre informacje są błędne. |
Sposób wykonania prezentacji/filmu | Prezentacja/film przygotowana bardzo starannie i ciekawie. Dobrze dobrane zdjęcia/ujęcia, mile widziana muzyka. | Prezentacja wykonana poprawnie, ale mało rozbudowana lub niezbyt ciekawa. Wystarczająca liczba slajdów / odpowiednia długość filmu | Prezentacja wykonana mało starannie. Układ treści mało czytelny. Uboga wizualnie lub zbyt kolorowa. Mała liczba slajdów lub zbyt krótki film. |
Wypowiedź ustna – komentarz do filmu lub prezentacji *komentarz może zostać nagrany w filmie lub prezentacji | Uczniowie świetnie przygotowani do prezentacji efektów swojej pracy. W ciekawy, humorystyczny sposób przedstawiona. Poprawna językowo. | Uczniowie przygotowani do zaprezentowania swojej pracy, ale sposób realizacji zadania mało ciekawy. Poprawna językowo. | Uczniowie nie są przygotowani do prezentacji efektów swojej pracy. Nie potrafią poprawnie omówić przygotowanego materiału w prezentacji. Błędy językowe. |
Jakość zaprezentowania prezentacji | Wszyscy członkowie zespołu zaangażowani w prezentowanie. Użyto ciekawych rekwizytów. Prezentacja wzbudziła zainteresowanie słuchaczy, uwzględniała limit czasowy. Uczniowie ciekawie i poprawnie odpowiadali na postawione w trakcie prezentacji pytania. | Niektórzy członkowie zespołu zaangażowani w prezentowanie. Użyto rekwizytów, ale mało atrakcyjnych. Prezentacja mało ciekawa, uwzględniała limit czasowy. Uczniowie mało ciekawie, ale poprawnie odpowiadali na postawione w trakcie prezentacji pytania. | Tylko jeden uczeń z zespołu był zaangażowany w prezentowanie. Nie użyto rekwizytów. Prezentacja mało ciekawa, nie uwzględniała limitu czasowego. Uczniowie nie odpowiedzieli na postawione w trakcie prezentacji pytania. |
Ewaluacja
Subskrybuj:
Posty (Atom)