Ewaluacja



Liczba punktów


4 - 5


2 - 3


0 -1
Zawartość merytorycznaWyszukanie wielu ciekawych i interesujących treściPoprawny dobór treści. Wystarczająca ilość informacji.Zgromadzenie niewielkiej ilości informacji. Niespójność treści. Niektóre informacje są błędne.
Sposób wykonania prezentacji/filmuPrezentacja/film przygotowana bardzo starannie i ciekawie. Dobrze dobrane zdjęcia/ujęcia, mile widziana muzyka.Prezentacja wykonana poprawnie, ale mało rozbudowana lub niezbyt ciekawa. Wystarczająca liczba slajdów / odpowiednia długość filmuPrezentacja wykonana mało starannie. Układ treści mało czytelny. Uboga wizualnie lub zbyt kolorowa. Mała liczba slajdów lub zbyt krótki film.
Wypowiedź ustna – komentarz do filmu lub prezentacji
*komentarz może zostać nagrany w filmie lub prezentacji
Uczniowie świetnie przygotowani do prezentacji efektów swojej pracy. W ciekawy, humorystyczny sposób przedstawiona. Poprawna językowo.Uczniowie przygotowani do zaprezentowania swojej pracy, ale sposób realizacji zadania mało ciekawy. Poprawna językowo.Uczniowie nie są przygotowani do prezentacji efektów swojej pracy. Nie potrafią poprawnie omówić przygotowanego materiału w prezentacji. Błędy językowe.
Jakość zaprezentowania prezentacjiWszyscy członkowie zespołu zaangażowani w prezentowanie. Użyto ciekawych rekwizytów. Prezentacja wzbudziła zainteresowanie słuchaczy, uwzględniała limit czasowy. Uczniowie ciekawie i poprawnie odpowiadali na postawione w trakcie prezentacji pytania.Niektórzy członkowie zespołu zaangażowani w prezentowanie. Użyto rekwizytów, ale mało atrakcyjnych. Prezentacja mało ciekawa, uwzględniała limit czasowy. Uczniowie mało ciekawie, ale poprawnie odpowiadali na postawione w trakcie prezentacji pytania.Tylko jeden uczeń z zespołu był zaangażowany w prezentowanie. Nie użyto rekwizytów. Prezentacja mało ciekawa, nie uwzględniała limitu czasowego. Uczniowie nie odpowiedzieli na postawione w trakcie prezentacji pytania.